Edukacija zaposlenika: landing stranica

Kako bismo dodatno unaprijedili našu prisutnost u digitalnom prostoru i ostvarili konkretnije rezultate marketinških kampanja, izradili smo i implementirali novu landing stranicu – osmišljenu kao fokusirani marketinški alat s jasnim ciljem: povećanje konverzija.

Što je bila ideja?

Od samog početka, cilj ove inicijative bio je omogućiti efikasan način privlačenja i aktivacije korisnika kroz jasno definiranu ponudu te konkretan poziv na akciju – bilo da je riječ o upitu za uslugu, prijavi na newsletter ili preuzimanju promotivnog materijala. S obzirom na sve veću važnost ciljanog digitalnog oglašavanja, odlučili smo izraditi stranicu koja će podržavati specifične kampanje i istaknuti ključne benefite naše ponude.

Kako smo to ostvarili?

Landing stranica izrađena je s naglaskom na vizualnu privlačnost, jasno komuniciranu poruku i funkcionalne elemente koji korisnika vode prema konverziji. Ključne značajke uključuju:

  • Atraktivan i responzivan dizajn
  • Istaknute ključne poruke prilagođene ciljanoj publici
  • Jasne i uočljive CTA (Call to Action) gumbe
  • Integraciju s alatima za praćenje (Google Analytics i Facebook Pixel) za precizno praćenje uspješnosti kampanja

Ulaganje u znanje tima

Jedan od važnih segmenata ove aktivnosti bila je i edukacija zaposlenika, koja je uključivala 5 sati teorijskog i praktičnog rada. Fokus edukacije bio je na:

  • Razumijevanju svrhe landing stranica u digitalnom marketingu
  • Definiranju ciljeva kampanja i kreiranju sadržaja
  • Analizi podataka i optimizaciji za bolje rezultate

Na taj način naš je tim osposobljen za samostalnu izradu, upravljanje i nadogradnju landing stranica, čime osiguravamo održivost i fleksibilnost u budućim marketinškim aktivnostima.

Papuk Projekt Admin
Datum: 18/06/2025
Oznake